در یک قراری همدلی صورت گرفت

ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان اهدا خون کردند 



ورزشکاران و جوانان هرمزگانی در ماه مبارک رمضان اهدای خون کردند. 
به گزارش صبح ساحل،  مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان فراخوان اهدای خون جامعه ورزشی اظهارداشت: ماه مبارک رمضان ،ماه ضیافت الهی ، ماه نیکی و ماه احسان است و مهمترین احسان نیز احسانی است که خیر کثیر را شامل حال همنوعان کند.
وی در ادامه بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با دعوت از هیات ‌های ورزشی و سمن‌های جوانان سطح شهر بندرعباس، اقدام ارزشمند اهدای خون را در سازمان انتقال خون انجام دهند.
وی یادآورشد: جمعی از ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان هرمزگان نیز در یک  قرار همدلی ، با حضور در سازمان انتقال خون به اهدای خون پرداختند. متولی ورزش و جوانان هرمزگان با بیان این که ورزشکاران و جوانان هرمزگانی با هدف کمک به بیماران نیازمند، با هدیه خون خود، زندگی دوباره به آنان بخشیدند. 
  
   ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان اهدا خون کردند 
وی بیان داشت: قابلیت ذخیره و نگهداری فرآورده های حاصل شده از خون مانند داروهای موجود در داروخانه ها نیست و این فرآورده  تا ۳۵ روز  منقضی می شوند، بر این اساس استمرار اهدای خون و دعوت همیشگی از اهداکنندگان اجتناب ناپذیر است‌. 
سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان استان بیان داشت: بسیاری از مردم در این ماه نیازمند کمک و چند قطره خون برای حیات زندگی خود هستند آنچه در این میان اهمیت دارد، میزان خیری است که قرار است به بندگان خدا برسد و چه خیری نیکوتر از اهدای خون به هم وطنان وهمنوعان خود که ورزشکاران به دلیل خود مراقبتی و حفظ آمادگی جسمانی می توانند اهداکنندگان خون سالم تر و مناسب تری باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها